WELCOME TO MY BLOG

just for sharing...

Tuesday, November 16, 2010

Jamuan akhir tahun pengawas 2009

                                                       ni geng2 pengawas form 5

13 November 2009-
  Hari ni satu jamuan akhir tahun pengawas telah diadakan di hotel Raudah,Kota Baharu..Ri ni lah last aku jadi pengawas sebelum aku meletak jawatan..Masa jamuan akhir tahun tu,ada la ckit anugerah.Anugerah ap ntah.Anugerah pengawas paling comey la,pegawas paling malas la,pengawas paling skema n macam2 lagi lar.haha....Tapi yang pasti,aku satu p0n xleh anugerah tu...juz dpat anugerah kerana berjaya menjalankan tugas sebagai seseorang  pengawas ja.Tu p0n xmenjalankan tugas sangat.Aku pernah membaca doa kat sekolah.Tu tugas aku dulu sebelum aku ditugaskan menjaga tempat letak motosikal..huhh....Kenangan aku menjadi seorang pengawas ni,aku akan kenang sapai ble2.

No comments:

Post a Comment