WELCOME TO MY BLOG

just for sharing...

Monday, November 15, 2010

Sahabat baik

                            inilah keadaan rumah sewa kami......wooo...tiap2 pagi kami kemas

 Pada masa tu,kawan2 aku kema,fahmi,apik n naye.Ni lah geng2 rapat aku masa zaman sekolah dulu.Masa tu aku masih igat lagi.Dalam pertengahan bulan 7 tu,kiteorg ada duk la rumah sewa.Padahal tu rumah si apik yang belum lagi siap sepenuhnya.Kiteorg duk rumah tu atas alasn kami selalu balik lewat ke sekolah.Biasanya kami pulang pada pukul 3 4pagi.Nak tau ap yang kami wat???heheee.Kami terpaksa menyiapkan asesment ICT yang belum ciap.Aduih!!!awal2 tahun dulu xnak buat....hah,inilah akibatnya.Kena lah balik sapai pagi.Bila kerja dah selesai,kami akan balik bersama-sama ke rumah sewa tu sebab rumah tu dekat dengan kubur.Fuh!!!aku ingat lagi time tu,masa kiteorg nk balik,cikgu follow tanpa kiteorg sedar.Masa tu lebih kurang kul 2 pagi.Kami plan nk g seven eleven.Almaklumlah,seven eleven ni buka 24 jam...Adoi!!!sampai ja separuh jalan,sekali tu terkantoi ngan cikgu sbb cikgu risau trjadi apa2 kat kiteorg...thnkz cikgu sebab jaga keselamatan kami....hahahaha.Sekali cikgu xpercaya,cikgu follow kiteorg sampai kat rumah sewa tuh.Bila ja sampai kat rumah sewa tu,bila line dah clear,bila cikgu dah xad lagi,kami dengan muka xbersalah pergi juga ke seven eleven.Ni ke perangai sebenar pelajar cikgu
Hasniah(guru kesayangan ict kiteorg)????Hahhaa......time tu aku pun turut jadi gila2 mcm diorag.
  Bila igat kembali,aku rasa macm nak undur masa lak.Cepatnya masa yg berlalu pergi.Betullah kata tokoh ulamak yang terkenal dahulu,"perkara yang paling jauh dari kita bukan langit atau matahari,tetapi masa yang telah berlalu pergi".
  Hah,1 lagi benda yang aku xleh nak lupa.Punya lar banyak kerja ICT kiteorag time tu,balik rumah sewa lebih kurang dekat ngan kul 5 pagi.Aku bajet lepas balik terus nak tido.Tapi ad lar sorang kawan aku ni,punya banyak songeh dye g koyak buah durian pagi2 buta.Waras ke xwaras ni???haha.....Bulih diaorag makan durian kul 5 pagi.Aku p0n ap lagi...Turut bedal lah durian tu skali...hahahaaaa........sebelum ni aku xad lagi pengalaman makan durian waktu begitu.....
                                                   kawan2 aku...time lepas exam fizik....
p/s:lepas makan durian tu,aku terus tido.Badan banyak panas wooo..............naseb baik xdemam

No comments:

Post a Comment