WELCOME TO MY BLOG

just for sharing...

Monday, January 3, 2011

Swit memory 2009

kenangan 2009......
Setiap orang ada pengalaman masing2 kan???pahit,manis,masam itu semua sementara waktu aja....bukan dapat bawak ke akhirt pon...First time bercinta p0n boleh dikatakan pengalaman yang paling manis... kadang2 tu,putus cinta p0n boleh jadi pengalaman paling manis(bagi aku lar)...mana taknya,silap2 aribulan,dapat carik awek baru..sebab tu lah boleh jadi pengalaman manis...hahhaaa.....bagi aku semua tu mengarut ja(ye ke?)...hmmmm.....kadang2,bila aku suka kat seseorang tu,bukanya dia suka kat aku p0n....layan p0n ala2 kadar ja....kata orang,hati xboleh dipaksa.Nanti bercinta xada nikmat..hahaaa....Walaupapapun,apa yang pasti,cinta selepas kahwin tu yang halal,berkat dan diredhai ALLAH...Dapat pahala lagi tuu...Tapi,aku tak kata cinta sebelum kahwin tu xboleh,tapi,terpaksa ikut banyak lah pantang larang(boleh ikut semua ke pantang larang???)....Kadang2,bila ada orang suka kat aku pulak,aku pulak yang xsukakan dia...aduieh....penin...:p...Memilih katakan..:p...Jadi,jalan yang terbaik bagi aku adalah kawan2 ku..Susah senang,kami akan lalui bersama...Semua ni aku dah lalui masa zaman aku form 5(2009).Kal0 nak hitung ngan jari kenangan aku masa form 5 dulu,memang xcukup tangan lah,terpaksalah tambah bilang bulu2 betis barulah cukup aku rasa...ok la..xnak citer panjang,aku juz wat slide show untuk part2 yang penting ja masa life aku form 5.....aku xkan lupa kan...



No comments:

Post a Comment